Padding: Ένα κόλπο που ευνοεί τις αεροπορικές εταιρείες Padding: Ένα κόλπο που ευνοεί τις αεροπορικές εταιρείες
Αποτελεί ένα εύλογο ερώτημα πολλών ανθρώπων, το γεγονός ότι οι ώρες των πτήσεων φαίνεται να μεγαλώνουν σε σχέση με το παρελθόν, παρόλο που έχει... Padding: Ένα κόλπο που ευνοεί τις αεροπορικές εταιρείες

Αποτελεί ένα εύλογο ερώτημα πολλών ανθρώπων, το γεγονός ότι οι ώρες των πτήσεων φαίνεται να μεγαλώνουν σε σχέση με το παρελθόν, παρόλο που έχει βελτιωθεί η τεχνολογία των αεροπλάνων. Το φαινόμενο ονομάζεται «padding» και βοηθά τις αεροπορικές να φτάνουν στον προορισμό τους στην ώρα τους, αλλά αυτό βέβαια γίνεται με κάποιο κόστος.

Το BBC αναφέρει, ότι τη δεκαετία του ’60 η πτήση Νέα Υόρκη – Λος Άντζελες διαρκούσε 5 ώρες και η πτήση Νέα Υόρκη – Ουάσιγκτον μόλις 45 λεπτά. Σήμερα, αυτές οι ίδιες πτήσεις διαρκούν πάνω από 6 ώρες και 74 λεπτά αντίστοιχα. Σίγουρα αρκετοί από εμάς έχουμε αναρωτηθεί γιατί πραγματικά συμβαίνει αυτό.

Υπεύθυνο για αυτή την κατάσταση είναι το padding. Είναι ένα μυστικό που οι αεροπορικές εταιρείες δεν θέλουν να γνωρίζουν οι επιβάτες, ειδικά λόγω των επιπτώσεών του στο περιβάλλον.

Το padding είναι ο έξτρα χρόνος που επιτρέπουν οι αεροπορικές να διαρκέσει ένα ταξίδι από το σημείο Α στο σημείο Β. Αυτό σημαίνει ότι επειδή οι πτήσεις τις περισσότερες των περιπτώσεων καθυστερούν, οι αεροπορικές εταιρείες αντί να βελτιωθούν στον τομέα αυτό, ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις, πλέον έχουν εντάξει τις καθυστερήσεις στο χρονοδιάγραμμα των πτήσεων. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι ενώ η πτήση είναι καταγεγραμμένη να διαρκέσει 3 ώρες, στην πραγματικότητα ο χρόνος που θα βρίσκεται στον αέρα το αεροπλάνο είναι 2 ώρες και κάτι. Στο 3ωρο που αναγράφεται στο εισιτήριο υπολογίζεται και η πιθανή καθυστέρηση. Πάντως με το padding, ακόμη και αν η πτήση αναχωρήσει αργά, θα φτάσει εγκαίρως στον προορισμό της.

Παρόλα αυτά, αυτή η νέα παγκόσμια τάση δημιουργεί πολλαπλά προβλήματα, καθώς  το ταξίδι διαρκεί περισσότερο (που σημαίνει ότι ο επιβάτης θα μπορούσε να κερδίσει χρόνο), αλλά ταυτόχρονα δημιουργεί και την ψευδαίσθηση της ακρίβειας, που σημαίνει ότι οι αεροπορικές δεν θα πιεστούν για να γίνουν πιο αποτελεσματικές, πράγμα που σημαίνει ότι η συμφόρηση και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα συνεχίσουν να αυξάνονται.

Ο Μάικλ Μπαϊάντα, πρόεδρος του ATH Group για τις αερομεταφορές, επικαλούμενος έκθεση του Υπουργείου Μεταφορών των ΗΠΑ αναφέρει πως «Πάνω από το 30% όλων των πτήσεων φτάνουν καθημερινά με καθυστέρηση 15 λεπτών παρά το padding». Ο αριθμός αυτός ήταν 40%, αλλά με το padding βελτιώθηκαν τα ποσοστά ακριβούς άφιξης και προσθέτει πως «Με το padding, οι αεροπορικές εταιρίες παίζουν με το σύστημα για να σας ξεγελάσουν».

Αν οι αεροπορικές εταιρείες βελτίωναν την αποδοτικότητά τους, οι επιβάτες θα ωφελούνταν άμεσα, με αποτέλεσμα να μειωνόντουσαν οι δαπάνες, με όφελος τόσο για το περιβάλλον όσο και για το κόστος των εισιτηρίων.

Πηγή: BBC

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: