Search

Μπέττυ Μαγγίρα «Ομορφιά, ταλέντο και ευγένεια…»

«Tα βήματά μου ήταν αργά και σταθερά με σκληρή δουλειά. Ποτέ δεν έκανα, απότομα, μεγάλα πράγματα…έτσι ήρθε η επιτυχία».Είναι κάποιες φορές που σκιαγραφείς τους ανθρώπους από τις λεπτομέρειες και από την έμφυτη ευγένειά τους. Πριν από αρκετά χρόνια για δημοσιογραφικούς λόγους είχα επικοινωνήσει με τη ‘μικρή Μαγγίρα’, τη Μπέττυ. Με εντυπωσίασε ο φιλικός τόνος της φωνής της και η απλότητά της…

Πέρασαν χρόνια από τότε… Πάντα παρακολουθούσα την πορεία της, και δη την πορεία των αδερφών Μαγγίρα και ένιωθα υπέροχα ως Ξανθιώτισσα, γιατί το ταλέντο τους και η εργατικότητά τους τις καταξίωνε ως τις πιο σημαντικές show women στην Ελλάδα. Ένιωσα, δε, περήφανη όταν μας εκπροσώπησαν επάξια στη Eurovision….Όταν, λοιπόν, πριν από λίγες μέρες συναντηθήκαμε με τη Μπέττυ σε ένα καφέ του Παπάγου για να κάνουμε τη συνέντευξη, αισθάνθηκα ότι τη γνώριζα χρόνια, ότι ήμασταν δυο φίλες από τα παλιά που πήγαν να πιουν ένα καφέ μαζί. Ο κοινός τόπος καταγωγής η Ξάνθη, οι κοινοί γνωστοί και φίλοι, έκαναν την κουβέντα μας πιο οικεία. Η Μπέττυ είναι ένας ζεστός, προσηνής και χαρισματικός άνθρωπος, με καταπληκτικό χιούμορ που ξορκίζει ό,τι άσχημο. Ισορροπημένη χωρίς να την αλλοιώνει η επιτυχία και η δημοσιότητα, ‘μυείται’ στη νέα πραγματικότητα της ζωής της, στο νέο ρόλο της, ως μητέρα της μικρής Ανδριάνας.

Η Ξάνθη & τα παιδικά της χρόνια

Η Μπέττυ Μαγγίρα γεννήθηκε στην Ξάνθη και είναι το τρίτο παιδί του Χρήστου και της Νίκης Μαγγίρα. «Η Ξάνθη είναι η πόλη που γεννήθηκα και μεγάλωσα. Είναι σημείο αναφοράς στη ζωή μου…» αναφέρει η Μπέττυ. «Έζησα ευτυχισμένα παιδικά χρόνια. Ως παιδί έπαιζα ανέμελα με τους φίλους μου στη γειτονιά μας, στην Κυψέλη κρυφτό, κυνηγητό, πηδούσαμε φωτιές του Αϊ Γιάννη…όμορφα χρόνια».

Υπήρξε υπόδειγμα παιδιού και δεν δημιούργησε ποτέ πρόβλημα στους γονείς της. « Ήμουν πάρα πολύ καλό κορίτσι. Αρκετά καλή μαθήτρια και διάβαζα μόνη μου τα μαθήματά μου. Δε χρειάστηκε ποτέ να μου κάνουν φροντιστήριο ή ιδιαίτερα, παρά μόνο για τις πανελλαδικές εξετάσεις στην Γ’ λυκείου.

Όπου κι αν πήγαινα με συμπαθούσαν και μ’ αγαπούσαν πολύ. Η μαμά μου γελούσε πάρα πολύ μαζί μου, γιατί ήμουν πάντα ευγενική με όλους και αν κάποιος έρχονταν στο σπίτι τον κερνούσα αμέσως μόνη μου. Ήμουν πάντα τακτική με τα ρούχα μου, αλλά είχα το ψώνιο του μοντέλου από μικρή. Δεν υπάρχει παιδική φωτογραφία που να μη ποζάρω. Μάλιστα η μητέρα μου και η Ματθίλδη μου διηγούνται – εγώ δεν το θυμάμαι – ότι άλλαζα ρούχα 3-4 φορές την ημέρα. Όταν γύριζα από το σχολείο άλλαζα και δίπλωνα τα ρούχα…για να φορέσω άλλα το απόγευμα, άλλα για να παίξω… Είχα κόλλημα με τη μόδα και πόζαρα μονίμως. Η Ματθίλδη, δε, με φώναζε Phoebe Cates γιατί είχα μακριά μαύρα μαλλιά και τότε η Cates μεσουρανούσε στο Hollywood”.

H οικογένεια Μαγγίρα & η καλλιτεχνική φύση

Πολυτάλαντη και καλλιτεχνική οικογένεια – θεατρικά και μουσικά- πέρασε στη γονιδιακή ρίζα των παιδιών της, το καλλιτεχνικό ταλέντο. «Η οικογένειά μου τραγουδούσε και έπαιζε θέατρο. Εγώ, όμως, αν και συμμετείχα, δεν είχα αντιληφθεί τις καλλιτεχνικές μου ικανότητες. Μικρή πήγαινα στο Ωδείο και μάθαινα μουσική. Έκανα θεωρία, σολφέζ, έπαιζα βιολί, και μετά έκανα πιάνο επί 6 χρόνια, έχοντας δάσκαλο μου τον αείμνηστο Τηλέμαχο Μεταλληνό, ο οποίος ήταν και νονός μου κι από εκείνον πήρα την Κερκυραϊκή τρέλα (γέλια). Λάτρευα τη μουσική, αλλά ποτέ δεν πίστεψα ότι είχα το ταλέντο να παίζω ένα όργανο και κυρίως δεν φανταζόμουν ποτέ, ότι χρόνια αργότερα θα ασχολιόμουν με το τραγούδι και τη μουσική».

Η Μπέττυ υπήρξε μαζορέτα και έπαιζε θέατρο στη Θρακική Σκηνή Ξάνθης. «Δεν είχα ποτέ το ψώνιο και το μεράκι να ασχοληθώ με την υποκριτική. Αντίθετα η Ματθίλδη από τριών χρονών ήξερε ότι ήθελε να γίνει ηθοποιός. Θυμάμαι, όμως, ότι στην Α’ Γυμνασίου έγραψα ένα τραγούδι στα Αγγλικά και ανέβηκα στη σκηνή στο σχολείο και το τραγούδησα a capella. Απορώ με τον εαυτό μου και αναρωτιέμαι ακόμη πού είχα βρει το θάρρος να κάνω κάτι τέτοιο… τελικά ήταν η καλλιτεχνική φύση που έκρυβα μέσα μου και ανακάλυψα χρόνια αργότερα.

Με τους γονείς της είχε εξαιρετικές σχέσεις, χωρίς εφηβικές συγκρούσεις. Ο πατέρας της Χρήστος ήταν καθηγητής στο Τεχνικό Λύκειο και η μητέρα της Νίκη είχε κατάστημα με νυφικά και βαπτιστικά. «Με τη Ματθίλδη βοηθούσαμε τη μαμά φτιάχναμε μπομπονιέρες, σιδερώναμε νυφικά, κάναμε τα πάντα».

Με τα αδέρφια της, το Γιώργο και τη Ματθίλδη είχε στοργικές σχέσεις, γιατί ήταν η μικρότερη. «Με τη Ματθίλδη ήμασταν πιο κοντά γιατί είχαμε 5 χρόνια διαφορά, ενώ με το Γιώργο 8 χρόνια. Δεν κάναμε πολλή παρέα, γιατί εκείνος βρίσκονταν στην εφηβεία, έβγαινε με τους φίλους του, ενώ εγώ ήμουν μικρή. Δε δημιουργούσα ποτέ προβλήματα στα αδέρφια μου και δεν είχα και απαιτήσεις. Πάντα φορούσα τα ρούχα της αδερφής μου σαν δεύτερο κοριτσάκι που ήμουν, τα οποία τα περισσότερα μας τα έραβε η μαμά μας, η οποία πάντα μας είχε πολύ περιποιημένες.

Ο πατέρας μου ήταν πολύ χαλαρός μαζί μου. Ήμουν βέβαια και το τρίτο παιδί και μεγάλωνα μόνη μου, αλλά ποτέ δεν με επηρέασε να κάνω κάτι διαφορετικό από εκείνο που πραγματικά ήθελα.

Το modeling

Η Μπέττυ τελειώνοντας το Λύκειο, εισήχθη στα ΤΕΙ Κοζάνης στο τμήμα ‘Διοίκηση Επιχειρήσεων’. Επειδή η αδερφή της Ματθίλδη σπούδαζε ήδη στην Αθήνα, η Μπέττυ πήρε μετεγγραφή στα ΤΕΙ Πειραιά, από όπου και πήρε το πτυχίο της. Η μεγάλη της αγάπη, όμως, ήταν το modeling, και όσο καιρό περίμενε να πάρει την μετεγγραφή της, άρχισε να εργάζεται ως μοντέλο. «Όταν ήρθα στην Αθήνα στο πρώτο πρακτορείο που πήγα ήταν το Model One της Μαίρη Δρακοπούλου. Εκεί, μου είπαν να χάσω 10 κιλά, να φύγουν τα μάγουλα και τα προγούλια, και τότε τα ξαναλέμε. Είχα απογοητευθεί. Είναι σκληρός ο χώρος της μόδας. Η Ματθίλδη που ήδη είχε ξεκινήσει να δουλεύει επιτυχημένα ως ηθοποιός, ως γνωστή επαναστάτρια μου έλεγε ‘όχι δεν θα χάσεις κιλά. Άστη να λέει, η Σίντυ Κρόφορντ είναι το πρώτο μοντέλο με καμπύλες, θα τις κάνεις κι εσύ μόδα εδώ’. Με εμψύχωνε πάντα. Τότε άρχισα να παίρνω μέρος σε διαγωνισμούς, όπως στο Look of the Year και στα καλλιστεία του ΑΝΤ1, χωρίς ποτέ να κατορθώσω να διακριθώ πέρα από την 20άδα. Μετά το Look of the Year με πήρε ο Nίκος Βόγλης και άρχισα να δουλεύω στο πρακτορείο του, στο Prestige.

Θυμάμαι, λοιπόν, τους πρώτους μήνες να πηγαίνω στα casting με το παπί…να κρυώνω, να βρέχει και να είμαι ντυμένη και βαμμένη στην τρίχα. Πήγαινα σε 5 castings την ημέρα και έτρεχα σα τρελή από τη μια άκρη της πόλης στην άλλη, χωρίς να παίρνω καμία δουλειά. Κι έβλεπα τα μοντέλα από το εξωτερικό που πήγαιναν άβαφα και ατημέλητα, έχοντας όμως ένα book συγκλονιστικό… Δεν έχει σημασία αν είσαι θεά στην πραγματικότητα, αν δε γράφεις στο φακό, δεν κάνεις καριέρα. Μετά από αρκετούς μήνες απραξίας, τα έβλεπα όλα μαύρα και σκεφτόμουν να τα παρατήσω… και τότε έκλεισα την πρώτη μου δουλειά. Με πήρε η diesel στους δειγματισμούς της, επειδή ήθελαν μια κοπέλα να φοράει 28 νούμερο παντελόνι για να βλέπει ο πελάτης το στρώσιμό του. Μετά άρχισα να κάνω διαφημιστικά.. Τα μοντέλα στη χώρα μας τα χωρίζουν σε δυο κατηγορίες στα μοντέλα πασαρέλας ή editorials και στα μοντέλα που κάνουν περισσότερο για καταλόγους και διαφημίσεις, επειδή είναι πιο μεσογειακά και προσιτά. Με κατέταξαν, λοιπόν, στη δεύτερη κατηγορία και έτσι έκανα πάνω από 20 διαφημιστικά, από την οδοντόκρεμα Colgate, απορρυπαντικά, κουζίνες PItsos, πίτες Κανάκη και πολλά άλλα. Κι από τότε, όλα πήραν το δρόμο τους….

Η τηλεόραση

Η τηλεοπτική της καριέρα άρχισε το 1996, όταν το πρακτορείο Prestige εντοπίζοντας την άνεσή της με το φακό, την παρότρυνε να πάει σε ένα τηλεοπτικό casting… «Το Star Channel έκανε ένα παιχνίδι, το Remote Control, με κεντρικό παρουσιαστή τον Πέτρο Φιλιππίδη και συμπαρουσιαστή τον ηθοποιό Γιώργο Γαλίτη. Έψαχναν. λοιπόν, μια κοπέλα για συμπαρουσίαση… και έτσι μετά από δοκιμαστικά, πήρα τη θέση. Δεν είχα σκεφτεί ποτέ να ασχοληθώ με την τηλεόραση και δεν το επεδίωξα ποτέ…

Κατόπιν, επειδή είχα πολύ χρόνο στη διάθεσή μου και είχε τελειώσει και το Remote Control, πήγαινα με τη Ματθίλδη στα γυρίσματα της… τότε εκείνη ήταν και στους ‘Μήτσους’ με το Λάκη Λαζόπουλο. Εκεί, γνώρισα τον Κώστα Λαζόπουλο, τον αδερφό του Λάκη που έκανε όλες τις παραγωγές του Λάκη. Εκείνη την εποχή είχε αναλάβει μια ‘διαφημιστική’ παραγωγή με τίτλο ‘Beauty cats’, ιδιαίτερα πρωτοποριακή, γυρισμένη με steady cam. Είχε σπόνσορα το Μαρινόπουλο και στόχο να προωθήσει τα προϊόντα των Beauty shops.

Η μια Beauty cat ήταν η Αφροδίτη Σημίτη και όταν η δεύτερη συμπαρουσιάστρια έφυγε στη Θεσσαλονίκη για δουλειά με το Λαζόπουλο, επέλεξαν εμένα για δεύτερη γάτα. Ήταν η πρώτη φορά που συνεργαστήκαμε με τη Ματθίλδη, η οποία έκανε guests στην εκπομπή. Ήταν η beauty delivery και μας έφερνε τα νέα προϊόντα. Στη συνέχεια παρουσίασα το Mega star, όπου έγραφα μόνη μου τα κείμενα, έκανα πρωινό στο Mega, αντικαθιστώντας τη Μαρία Μπακοδήμου όταν πήγε να γεννήσει, έκανα shows και ειδικά ένα με το Θέμο Αναστασιάδη που δεν πήγε καλά, ΤV stars Παρουσιάστε, τα Μαγγιρέματα στην ΕΡΤ, την παρουσίαση της Eurovision για δυο χρονιές και πέρυσι παρουσίαζα το ‘Exclusive’ στον Alpha. Πήρα μέρος και σε σήριαλ, στην Piazza Κολωνάκι και στους Κερατάδες με τον Αντώνη Λουδάρο, που ακόμη προβάλλεται, αλλά κάνει πολλά guests… Έχω συζητήσει τηλεοπτικά για φέτος, αλλά ακόμη δεν έχω πει το ‘ναι’».

Θεωρεί τη σημερινή κατάσταση της Ελληνικής τηλεόρασης σχεδόν απαξιωτική… «Στην τηλεόραση σήμερα υπάρχουν καλά και άσχημα προγράμματα, αλλά υπάρχουν και τα ‘σκουπίδια’. Και για αυτό είμαστε συνυπεύθυνοι εμείς οι τηλεθεατές, οι οποίοι εάν σταματήσουμε να τα βλέπουμε, θα πάψουν κι εκείνα να υπάρχουν. Μ’ ενοχλεί, επίσης, το γεγονός ότι συνηγορούν τα ίδια τα κανάλια για όλη αυτήν την κατάντια, γιατί προβάλλουν ένα προϊόν – σκουπίδι που πουλάει, αλλά κάνει απίστευτο κακό στο επίπεδο του νεοέλληνα. Πρέπει , λοιπόν, να σταματήσουν και να προτείνουν όμορφα πράγματα. Δεν είναι τυχαίο, ότι η σειρά ‘το νησί’ εκτόξευσε τα νούμερα τηλεθέασης… τέτοιες προσπάθειες πρέπει να επιβραβεύονται».

Το Cabaret show & η συνεργασία των αδερφών Μαγγίρα

Η Μπέττυ πάντα ήθελε να κάνει μια παράσταση, ένα cabaret show. Ένας φίλος της είχε την ιδέα, ο Γιώργος ο Χριστοδουλίδης, και έτσι ξεκίνησε μια μικρή ομάδα στο Καφεθέατρο το 2006, όπου συμμετείχε κι ο αείμνηστος Χρήστος Ευθυμίου. «Το show δεν πήγε ιδιαίτερα καλά, αλλά εκεί έκανα το ξεκίνημα και κατάλαβα πως είναι να κάνεις live παράσταση.. Εκεί πρωτοτραγούδησα σε κοινό… Η Ματθίλδη έμενε εκείνη τη χρονιά μόνιμα στη Νέα Υόρκη και την ενημέρωνα τηλεφωνικώς για το νέο μου ξεκίνημα. Χαίρονταν πολύ, με εμψύχωνε και μου έδινε συμβουλές. Την επόμενη σεζόν πήρα την πρωτοβουλία και πήγα και βρήκα τον ιδιοκτήτη του Pomodoro στο Κολωνάκι -ένα μικρό και ζεστό μαγαζί – το Χρύσανθο Πανά και του πρότεινα να κάνουμε την παράσταση εκεί και μάλιστα Δευτέρα και Τρίτη, ως εναλλακτική πρόταση διασκέδασης. Δέχτηκε και ξεκινήσαμε τρία άτομα, ο πιανίστας, ο Προκόπης Πολίτης κι εγώ. Από το παλαιότερο show κράτησα κάποια νούμερα και έγραψα και νέα. Η παράσταση πήγε απρόσμενα καλά, αλλά παίξαμε λίγο, γιατί τελείωνε η σεζόν. Ο Χρύσανθος μου πρότεινε να το συνεχίσουμε και την επόμενη σεζόν. Στο μεταξύ η Ματθίλδη είχε επιστρέψει από τη Νέα Υόρκη και έτσι αποφασίσαμε να κάνουμε μαζί την παράσταση, η οποία και ‘έσκισε’. Ο κόσμος περίμενε απ’ έξω, στη σειρά. Το show είχε standup comedy, μιμήσεις, ντουέτα με τη Ματθίλδη ως αδερφές Μαγγίρα, σκετσάκια, αυτοσχεδιασμούς, πειράζαμε τον κόσμο. Γίνονταν χαμός.

Μετά την επιτυχημένη σεζόν, το 2008 μας έκανε πρόταση το El Pecado ένα μεγαλύτερο μαγαζί, κι εκεί απογειώθηκε τελείως η παράσταση. Τότε μας πρότειναν από την ΕΡΤ να αναλάβουμε την παρουσίαση της Eurovision – εφόσον είχαμε ε παρουσιάσει επιτυχώς το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης – που γίνονταν στο Βελιγράδι, στη Σερβία με την συμμετοχή της Καλομοίρας … την οποία παρουσιάσαμε και το 2009 από τη Μόσχα, συμμετέχοντας ο Σάκης Ρουβάς διαγωνιστικά για την Ελλάδα. Έτσι λοιπόν ήρθε τον ίδιο χρόνο και η συνεργασία με το Σάκη Ρουβά στο Starz στου Ψυρρή που σημείωσε τεράστια επιτυχία. Η συνεργασία με το Σάκη Ρουβά ήταν εξαιρετική, γιατί είναι ένας απίστευτος επαγγελματίας και καταπληκτικός άνθρωπος. Δεν τον άκουσα ποτέ να πει ‘είμαι κουρασμένος’ και μάλιστα μια μέρα μου είπε ‘κοιμήθηκα δυο ώρες και είμαι ευτυχισμένος και 20λεπτά αποκοιμήθηκε επάνω μου η κόρη μου’. Δεν τον άκουσα να γκρινιάζει ποτέ, να παραπονιέται. Πάντα φροντίζει τους άλλους, είναι παράδειγμα επαγγελματία και ανθρώπου’.

Η καριέρα μας ήταν στο ζενίθ, αλλά επέλεξα να αποσυρθώ, γιατί ήμουν έγκυος στην κόρη μου. Φέτος μόνο, τον Αύγουστο κάναμε μια παράσταση αφιερωμένη στη Ρένα Βλαχοπούλου που διοργάνωνε ο Μάκης Δελαπόρτας στον υπέροχο προαύλιο χώρου του Badminton. Αρχικά εκτός από τη Ματθίλδη θα συμμετείχε στην παράσταση η Μπέσσυ Μάλφα, η οποία αποχώρησε για προσωπικούς λόγους…κι ενώ εγώ ετοίμαζα τις βαλίτσες μου, γιατί την άλλη μέρα φεύγαμε διακοπές, μου τηλεφώνησαν η Ματθίλδη και ο Μάκης και μου πρότειναν να το κάνουμε μαζί. Στις διακοπές μελέτησα τα τραγούδια, τα οποία και δεν γνώριζα διότι ήταν τα τζαζ κομμάτια της Βλαχοπούλου και με τρεις πρόβες φτάσαμε στην πρεμιέρα. Εκείνη τη μέρα ήθελα να πάρω την τσάντα μου και να φύγω, αλλά όλα πήγαν εξαιρετικά.

Η εμπειρία της Eurovision

H Eurovision για δυο χρόνια ήταν η ωραιότερη εμπειρία που καταγράφηκε στην καριέρα της. «Όταν το 2008 μας πρότειναν να παρουσιάσουμε τη Eurovision, ενθουσιαστήκαμε με τη Ματθίλδη. Την 1η χρονιά ουσιαστικά σχεδιάσαμε μόνες μας το show, εκτός φυσικά από μια κοπέλα που έγραφε τα κείμενα και τα φέρναμε εμείς στα μέτρα μας. Ιδέες έπεφταν από όλους και είχαμε δέσει εξαιρετικά με όλη την ομάδα, με τον Φωκά Ευαγγελινό, με τους χορευτές… Οι ώρες προετοιμασίας ήταν απίστευτες με πολλές πρόβες, άγχος, τρέξιμο, συνεχείς αλλαγές κοστουμιών, κείμενα και ελάχιστες πρόβες στο Αθηνών Αρένα, όπου έπρεπε να στήσουμε όλη την παράσταση με φώτα κ.ά. Είχαμε πολύ άγχος, γιατί τραγουδούσαμε, χορεύαμε, αλλά ο κόσμος μας αποθέωσε.

Στις χώρες από όπου μεταδίδαμε το άγχος ήταν λιγότερο, αλλά είχαμε πολλή δουλειά, γιατί μόνες μας γράφαμε τα κείμενα πάνω στον απαιτούμενο χρόνο. Χρειάζεται μεγάλη προετοιμασία για να πεις αυτά που πρέπει και φυσικά σε αυτό μας βοήθησε ένας μεγάλος fun της Eurovision ο Χρήστος Ζαφειρίδης, ο οποίος μας έδωσε ένα book με πληροφορίες για τα κράτη και τους καλλιτέχνες, από όπου εμείς επιλέξαμε τι θα πούμε για τον κάθε καλλιτέχνη και για τους δυο ημιτελικούς. Όσο για τον τελικό, τα κείμενα τα γράφαμε εκεί εκ νέου, γιατί δε γνωρίζαμε ποιος θα προκριθεί. Ουσιαστικά είσαι από Δευτέρα έως Σάββατο μέσα σε ένα γήπεδο και κάνεις συνεχείς πρόβες για τους ημιτελικούς και φυσικά για τον τελικό, από όπου βγαίνεις κουρέλι.

Την πρώτη χρονιά δεχτήκαμε θετικές κριτικές. Την επόμενη μας ‘έκραξαν’ κατά τη διάρκεια της αναμετάδοσης από τη Μόσχα, γιατί αυτοσχεδιάζαμε και είχαμε αφήσει ελεύθερο το Μαγγιρέικο χιούμορ. Αν και θεωρώ, αδίκως δεχτήκαμε αρνητικές κριτικές, εμείς περάσαμε υπέροχα, γνωρίσαμε πολύ κόσμο και όλη η εμπειρία ήταν μοναδική. Όσον αφορά στον εκάστοτε τραγουδιστή που εκπροσωπεί τη χώρα με ένα συγκεκριμένο τραγούδι είναι ωραίο να πηγαίνεις για τη νίκη, αλλά οι εκπομπές παρασύρονται σε μια υπερβολή, τύπου ‘τι είπε, γιατί το είπε, τι φόρεσε’ και φθείρουν τη συμμετοχή πριν ακόμη διαγωνιστεί».

Η φούστα και το μάτι της μαμάς

Η Μπέττυ διηγείται ένα περιστατικό με τη μητέρα της κατά τη διάρκεια του Ελληνικού τελικού της Eurovision στο Αθηνών Αρένα με γλαφυρότητα και χιούμορ. «Επειδή η μαμά αποδεδειγμένα ματιάζει γενικά, εμείς σκεπτόμαστε μήπως κάποιες φορές μας ματιάζει η ίδια μας η μάνα. Την πρώτη χρονιά που παρουσιάζαμε τη Eurovision είχε έρθει η μητέρα μας να δει το show και της έλεγα ‘’μαμά, όταν βγούμε, εσύ θα λες πω! πω! χάλια είναι τα κορίτσια και όλο θα μας ξεματιάζεις’’. Ωστόσο η παράσταση που είχαμε ετοιμάσει με τη Ματθίλδη είχε αστραπιαίες αλλαγές κοστουμιών και διαισθανόμουν ότι κάτι δεν θα πήγαινε καλά. Εκείνη με μάλωνε και μου έλεγε ‘σταμάτα να είσαι αρνητική’. Επειδή κατά τη διάρκεια της πρόβας μου είχε πέσει η φούστα, είπα στη Ματθίλδη, ότι αν πέσει σε μια από τις δυο η φούστα, θα πούμε ότι μας μάτιασε η ίδια μας η μάνα. Προς το τέλος της εκδήλωσης, λοιπόν, μου έπεσε η φούστα και το αποδώσαμε στο μάτι της μαμάς. Κι ήταν τόσο πειστικό το περιστατικό, που ο κόσμος νόμιζε ότι ήταν σκηνοθετημένο.

Οι γονείς μας χαίρονται πάρα πολύ για εμάς και καμαρώνουν. Μάλιστα για να μας βοηθήσουν το χειμώνα μένουν στην Αθήνα. Στενοχωριούνται πολύ, βέβαια, όταν γράφουν κάτι άσχημο για εμάς. Εμένα μου λένε ‘μη δίνεις σημασία, να κάνεις εκείνο που νιώθεις’. Πάντα όταν συζητάμε προσπαθούν να μας κάνουν να δούμε και την αντίπερα όχθη, την άλλη άποψη… και μας λένε μήπως δεν είναι έτσι;»

Η επιτυχία των αδερφών Μαγγίρα

Η Μπέττυ και η Ματθίλδη είναι δυο ταλαντούχες performances που έβαλαν επιτυχώς τη δική τους σφραγίδα στη διαφορετική ελληνική ψυχαγωγία. Οι σχέσεις τους είναι σχέσεις στοργής και αγάπης «Δεν υπήρξε ποτέ καμία κόντρα με την αδερφή μου, ούτε ανταγωνισμός. Υπάρχουν μεταξύ μας τσακωμοί και διαφωνίες. Στο τέλος μιας αντιπαράθεσης υποχωρεί εκείνη που καταλαβαίνει ποιο είναι το σωστό και το καλύτερο. Και οι δυο έχουμε πολλές ιδέες και είμαστε δημιουργικές. Εκείνο που μας κάνει τόσο πετυχημένο ντουέτο με τη Ματθίλδη, είναι ότι αλληλοσυμπληρωνόμαστε. Εκείνο που δεν έχει η μια, το έχει η άλλη και το αντίστροφο».

Οι μεγάλες αγάπες: Ο Δημήτρης και η Αντριάνα

Η Μπέττυ αν και βίωνε ανεπανάληπτες στιγμές επιτυχίας, επέλεξε να αποσυρθεί, όταν μετά την επιστροφή της από τη Μόσχα, έμαθε ότι ήταν έγκυος. Η 10χρονη σχέση της με τον διεθνή πολίστα Δημήτρη Μάζη επισημοποιήθηκε λίγους μήνες πριν από τον ερχομό της κόρης τους Αντριάνας.

«Ο Δημήτρης με στηρίζει αφάνταστα. Ποτέ δεν γκρίνιαξε, γιατί επέστρεφα αργά, γιατί έλειπα. Κι εγώ τον στηρίζω απόλυτα, αλλά στην αρχή ψιλογκρίνιαζα, γιατί δεν βρίσκαμε χρόνο να πάμε ένα ταξίδι. Εκείνος βρίσκονταν ανάμεσα σε προπονήσεις της ομάδας του και της Εθνικής και όταν είχε μια εβδομάδα ελεύθερη, ήθελε να ηρεμήσει στο σπίτι, λόγω των πολλών ταξιδιών που έκανε. Ποτέ, όμως, δεν μου χάλασε χατίρι και πηγαίναμε πάντα ένα ταξίδι στο εξωτερικό που ήταν δική μου επιθυμία για 3-4 μέρες, όταν έβρισκε ένα κενό από τις υποχρεώσεις του. Γενικά εμπιστεύομαι τη γνώμη του και τη ζητάω πάντα, όπως κι εκείνος τη δική μου.

Ο ερχομός της Αντριάνας άλλαξε τη ζωή μου. Φυσιογνωμικά είναι ίδια ο πατέρας της, αλλά έχει πάρει καλλιτεχνικά στοιχεία από μένα. Τώρα είναι 20 μηνών και την προσέχω πάντα, μη πέσει και χτυπήσει, μη βάλει κάτι στο στόμα της, αλλά δεν είμαι υστερική. Αν πέσει κάτω της λέω ‘σήκω, δεν είναι τίποτα’ και πλέον δεν κλαίει. Θέλω να κάνω σύντομα κι άλλο παιδί, τώρα που μπορώ και επικοινωνώ με την Αντριάνα.

Έχω ελεύθερο χρόνο κι αυτή τη στιγμή είμαι μαμά και νοικοκυρά. Μαγειρεύω κάνω όλες τις δουλειές του σπιτιού, αλλά είναι ώρες που αισθάνομαι ότι περνά ο χρόνος και δεν κάνω τίποτα στο σπίτι, ενώ η Ματθίλδη πάντα αξιοποιεί το χρόνο της, με μαθήματα φωνητικής κ.ά. Ενώ εγώ πέφτω ψυχολογικά και κλείνομαι στο σπίτι.

Η δημοσιότητα & η αγάπη του κόσμου

Προσγειωμένη, δε θεωρεί ότι την άλλαξε η δημοσιότητα και επισημαίνει ότι είναι απόρροια της δουλειάς της. Βιώνει την αγάπη του κόσμου παντού και θυμάται, «τη δεύτερη φορά μετά την αναμετάδοση της Eurovision από τη Μόσχα, όταν δεχτήκαμε με τη Ματθίλδη επιθετικά σχόλια, ο κόσμος μας σταματούσε και μας έλεγε ‘ήσασταν καταπληκτικές, τέλειες’… μη τους ακούτε». Το ωραιότερο σχόλιο που ακούσαμε ήταν «σαν να ήσασταν κι εσείς στον καναπέ μαζί μας» που σημαίνει ότι ο κόσμος ένιωθε ότι συμμετείχε κι εκείνος στη διαδικασία».

Η Ξάνθη & η Παλιά Πόλη

«Η Ξάνθη θα είναι πάντα σημείο αναφοράς…στη ζωή μου»

Η Μπέττυ πάντα μνημονεύει, ότι είναι από την Ξάνθη κι αυτό ο κόσμος το εκτιμά. Είναι περήφανη για τις πολιτιστικές εκδηλώσεις, Καρναβάλι και Γιορτές της Παλιάς Πόλης που αναδεικνύουν την ιστορία και τον πολιτισμό του τόπου. «Ως παιδί πήγαινα συνέχεια στην Παλιά Πόλη, γιατί η γιαγιά μου η Δέσποινα είχε το ωραιότερο σπίτι του οικισμού. Είναι χιλιοφωτογραφημένο σε όλα τα ημερολόγια, είναι το σπίτι που στρίβεις στη γωνία για να πας στον Ακάθιστο Ύμνο και ανήκει πλέον στο Δήμο. Κανένας παλιά δεν είχε συνειδητοποιήσει τη σημαντικότητα της Παλιάς Πόλης και του αρχιτεκτονικού πλούτου. Σήμερα εκεί μένουν πολλοί νέοι, καλλιτέχνες και είναι υπέροχα.

Ως οικογένεια συμμετείχαμε πάντα στις πολιτιστικές εκδηλώσεις, κι ο πατέρας μας κι εμείς. Εγώ για δυο χρονιές παρουσίασα το καρναβάλι και πάντα όταν μας καλέσουν με τη Ματθίλδη είμαστε παρούσες. Τις Γιορτές της Παλιάς Πόλης επισκεφτήκαμε με τον άντρα μου και ήταν φανταστικά. Είχαμε περάσει καταπληκτικά.

Η Ξάνθη εξελίχθηκε σε όλους τους τομείς και αυτό είναι σημαντικό για την ευρύτερη περιοχή. Η αισθητική των Ξανθιωτών είναι πλέον υψηλή. Εξαιρετικής ποιότητας και αισθητικής είναι για παράδειγμα το περιοδικό go Thraki που είναι μια αξιόλογη εκδοτική και δημοσιογραφική προσπάθεια και αναβαθμίζει κι αυτό τον τομέα του περιοδικού τύπου της περιοχής.

Η σχέση της με την πολιτική

«Με την πολιτική δεν ασχολούμαι. Η οικονομική κρίση ήταν εύλογο να επέλθει με τις πράξεις των περασμένων γενεών, πολιτικών και πολιτών. Οι Έλληνες είμαστε ένας λαός εν μέρει παραβατικός, έτσι και στη διαφθορά που υπάρχει στην πολιτική είμαστε συνυπεύθυνοι, γιατί τους πολιτικούς εμείς τους επιλέγουμε. Με την οικονομική κρίση ελπίζω να γίνει ξεκαθάρισμα σε πολλούς τομείς. Ζούσαμε για πολλά χρόνια ως πλούσιοι Ευρωπαίοι με τις πιστωτικές μας κάρτες…είχαμε άγνοια της οικονομικής κατάστασης της χώρας, αν χρωστάμε, πόσα και που…και τώρα αυτό το πληρώνουμε!»

Μικρά και μεγάλα μυστικά

· Είμαι ανήσυχη, αυθόρμητη, ευγενική, ενθουσιώδης και ανυπόμονη

· Η Αντριάνα μου χαλιναγώγησε την ανυπομονησία

· Έκανα αργά και σταθερά βήματα, δεν έκανα απότομα μεγάλα πράγματα.

· Δούλεψα σκληρά μέχρι τώρα σε μπαρ, σε καφετέριες έως να φτάσω το στόχο μου, το modeling. Τίποτα δεν ήρθε εξ ουρανού στην πορεία μου…’

· Χαίρομαι όταν επιστρέφω στην Ξάνθη, στην παλιά μου γειτονιά. Πάντα εκεί με θεωρούν τη ‘δικιά τους’ Μπέττυ.

Από τη Βίκυ Μπαφατάκη

Πηγή: «Περιοδικό go Thraki»

Οκτώβριος 2011

Write a response

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Close
Your custom text © Copyright 2018. All rights reserved.
Close