Σταθερά δυναμική η παρουσία της Ελληνικής Κρουαζιέρας και το 2018 Σταθερά δυναμική η παρουσία της Ελληνικής Κρουαζιέρας και το 2018
Μπορεί οι γεωπολιτικές αναταράξεις στην Νότια Ανατολική Μεσόγειο να είναι το φλέγον ζήτημα μεταξύ Ελλάδας Τουρκίας ΗΠΑ Ισραήλ Κύπρου, ωστόσο η ελληνική κρουαζιέρα συνεχίζει... Σταθερά δυναμική η παρουσία της Ελληνικής Κρουαζιέρας και το 2018

Μπορεί οι γεωπολιτικές αναταράξεις στην Νότια Ανατολική Μεσόγειο να είναι το φλέγον ζήτημα μεταξύ Ελλάδας Τουρκίας ΗΠΑ Ισραήλ Κύπρου, ωστόσο η ελληνική κρουαζιέρα συνεχίζει να έχει μια ανοδική πορεία και να διατηρεί τη δυναμική της, καταγράφοντας το 2018 τον ίδιο αριθμό αφίξεων πλοίων με το 2017 και μία ελαφρά άνοδο στις επισκέψεις επιβατών της τάξης του 3,5% περίπου.

Με βάση τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα από την Ένωση Λιμένων Ελλάδας (ΕΛΙΜΕ), το 2018 καταγράφηκαν στο σύνολο των προορισμών κρουαζιέρας της χώρας μας, 3.410 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων έναντι 3.415 το 2017 και 4.307 το 2016 και 4.788.642 επισκέψεις επιβατών κρουαζιέρας έναντι 4.625.363 το 2017 και 5.204.431 το 2016.

Ο Πειραιάς παραμένει το πρώτο λιμάνι στον αριθμό αφίξεων κρουαζιερόπλοιων και επιβατών, με 524 κρουαζιερόπλοια και 961.632 επιβάτες το 2018 έναντι 576 κρουαζιερόπλοια και 1.055.559 επιβάτες το 2017.

Στη δεύτερη θέση ακολουθεί η Σαντορίνη με 474 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων και 749.286 επιβάτες το 2018, έναντι 406 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων και 620.570 επιβάτες το 2017.

Η Κέρκυρα βρέθηκε στην τρίτη θέση με 413 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων και 735.832 επιβάτες το 2018 έναντι 410 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων και 679.681 επιβάτες. Η Μύκονος με 484 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων και 702.256 επιβάτες το 2018 έναντι 501 αφίξεις και 699.304 επιβάτες το 2017 και ακολουθούν το Κατάκολο, το Ηράκλειο, η Ρόδος, η Κεφαλλονιά-Ιθάκη, τα Χανιά και η Πάτμος.

O πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών και Φορέων Κρουαζιέρας Θεόδωρος Κόντες μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ σχολίασε τα υψηλότερα επίπεδα που είχαμε στο σύνολο επιβατών και αφίξεων κρουαζιερόπλοιων το 2016 και το 2017 στον Πειραιά, έναντι του 2018 και επεσήμανε, ότι η απόπειρα πραξικοπήματος στην Τουρκία το 2016 ήταν ένας καθοριστικός παράγοντας που οδήγησε το μεγαλύτερο μέρος των εταιρειών κρουαζιέρας να φύγει από την Κωνσταντινούπολη και να επιλέξει ελληνικά λιμάνια και κυρίως τον Πειραιά για home porting.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: