Τα λιοντάρια κινδυνεύουν να εξαφανιστούν εντελώς, μέσα σε μία ή δύο γενιές — μαζί με τους ελέφαντες, τους ρινόκερους και τις καμηλοπαρδάλεις. Τους ξεριζώνουν τα δόντια και τα νύχια και τα πουλάνε στην μαύρη αγορά για κοσμήματα. Με τα κόκαλα τους φτιάχνουν «μαγικά» γιατροσόφια. Την ίδια στιγμή, η Disney μόλις έκανε τζίρο $1 δισ. με τη νέα ταινία Lion King.
Γι’ αυτό μια νέα παγκόσμια καμπάνια, που στηρίζεται απ’ τον ΟΗΕ, καλεί μεγάλες εταιρείες όπως η Disney να προσφέρουν ένα μικρό μέρος των χρημάτων που δαπανούν για διαφημίσεις με ζώα, σε προγράμματα προστασίας της άγριας ζωής. Κι επειδή τα ποσά που δαπανούν είναι ιλιγγιώδη, μπορούν έτσι να συγκεντρωθούν εκατομμύρια ευρώ για να σώσουμε αυτά τα υπέροχα πλάσματα απ’ την εξαφάνιση!
Κι αν η Disney κάνει την αρχή, είναι πιο πιθανό να ακολουθήσουν κι άλλες μεγάλες εταιρείες όπως το Netflix κι η Google που χρησιμοποιούν κατά κόρον ζώα στις διαφημίσεις τους.
Αυτή τη στιγμή η Disney αποφασίζει αν θα συμμετέχει στο ταμείο Lion’s Share — βοήθησε να δείξουμε μαζική παγκόσμια στήριξη για να πιέσουμε τον διευθυντή της Disney, πριν την επίσημη έναρξη της εκστρατείας τον Σεπτέμβριο. Κάθε υπογραφή μπορεί να ξεκλειδώσει χιλιάδες ευρώ για την προστασία απειλούμενων ζώων:
Disney: Σώσε τον βασιλιά των λιονταριών!
Η εξαφάνιση της βιοποικιλότητας είναι μια παγκόσμια σιωπηλή γενοκτονία. Απ’ την προβολή της πρώτης ταινίας Lion King πριν από 25 χρόνια, μέχρι σήμερα, ο πληθυσμός των λιονταριών της Αφρικής έχει μειωθεί κατά το ήμισυ, και οι επιστήμονες λένε ότι σχεδόν ένα ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ είδη ζώων βρίσκονται πλέον στα πρόθυρα της εξαφάνισης.
Ευτυχώς η Disney συμβάλλει ήδη σε κάποια προγράμματα προστασίας της άγριας ζωής και τώρα εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να συμμετέχει ενεργά και στο καινοτόμο ταμείο Lion’s Share. Γι’ αυτό μια μαζική δημόσια έκκληση από πολίτες απ’ όλο τον κόσμο (και λάτρεις του Lion King!) προς την Disney, για να ηγηθεί στην προστασία των άγριων ζώων, είναι αυτό ακριβώς που μπορεί να τους ταρακουνήσει για να το κάνουν.
Κι όταν η Disney ανταποκριθεί, διαφημιστικοί ανταγωνιστές της, όπως το Netflix, η Google και η Coca-Cola, θα αναγκαστούν να συνεισφέρουν κι αυτοί αναλογικά. Είναι στο χέρι μας να ξεκινήσουμε μια αλυσιδωτή αντίδραση για την προστασία των άγριων ζώων για τις επόμενες γενιές!
Υπόγραψε και διάδωσε το ψήφισμα προς τον διευθυντή της Disney, για να του δείξουμε ότι εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θέλουμε να συμμετέχει στο Lion’s Share. Και στη συνέχεια να πιέσουμε και άλλες μεγάλες εταιρείες να κάνουν το ίδιο:
Disney: Σώσε τον βασιλιά των λιονταριών!
Το κίνημά μας έχει συσπειρωθεί επανειλημμένα για την υπεράσπιση της γης και των θαλασσών μας. Μαζί χρηματοδοτήσαμε γενναίες ομάδες πάταξης της λαθροθηρίας στην Αφρική, αποκλειστικά με μικρό-δωρεές πολιτών απ’ όλο τον κόσμο! Η εξεύρεση πόρων είναι μια απ’ τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την προστασία της βιοποικιλότητας, και το ταμείο Lion’s Share μπορεί να ξεκλειδώσει εκατοντάδες εκατομμύρια για τα λιοντάρια και τον κύκλο της ζωής.
Πηγή: Joseph Huff-Hannon – Avaaz