Οι κολοσσοί Facebook και Google σπατάλησαν περισσότερα χρήματα σε σχέση με άλλες χρονιές προς επηρεασμό της Αμερικανικής κυβέρνησης, το λεγόμενο lobbying.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εταιρία Alphabet, η μητρική της εταιρία, η Google, σπατάλησε περισσότερα από 21 εκατομμύρια δολάρια για lobbying για το έτος 2018, σε σχέση με τα 18,04 εκατομμύρια δολάρια που δαπάνησε το 2017.
Οι αριθμοί αυτοί δόθηκαν στο Κογκρέσο από την Alphabet, πράγμα το οποίο είναι υποχρεωμένη να κάνει κάθε χρόνο βάσει νόμου.
Το πιο ισχυρό μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook, δαπάνησε με τη σειρά του, περίπου 12,62 εκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με το Λονδρέζικο πρακτορείο Reuters το 2018, ενώ το 2017 ο αριθμός ανερχόταν στα 11,51 εκατομμύρια δολάρια.
Το Facebook και κατ’ επέκταση ο Mark Zuckerberg, είχαν απασχολήσει την κοινή γνώμη όταν ξέσπασε το σκάνδαλο της Cambridge Analytica και ο κύριος Zuckerberg είχε κληθεί ενώπιον του Κογκρέσου σε μια συζήτηση περί προσωπικών δεδομένων.
Το σκάνδαλο αυτό ανάγκασε το Facebook και τη Google να αναθεωρήσουν τις πολιτικές και τους κανονισμούς προστασίας προσωπικών δεδομένων των χρηστών τους από τρίτους.
Επιμέλεια: Γιώργος Μαράτσης
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Πηγή φωτογραφιών: Times